Monday, March 30, 2009

So far, so good

Sudah hampir kepada penghujung sem 2 dan aku agak bersyukur sebab tidak terlibat didalam mana-mana major drama ala GG seperti sem lepas. Aku juga telah menghilangkan kawan toksik dan parasit. Selain itu, (okay apahal macam rumusan BM sekarang?). Anyway, aku masuk debate Perdana. Ceh, konon perdana. Apahal tak Waja je. Okay tak lawak.
Satu perkataan. PALAT. Kalah tetapi aku kecewa sebab aku rasa aku tak buat yang terbaik. But in the process, I gained experience. Aku sekarang boleh kata agak ketagih untuk berdebat, siapa mau? Bajet macam pelajar undang-undang pula aku ni.
Aku tidak akan duduk di hostel sem depan, maka aku akan duduk luar. Di Taman Naning. Hati mahukan A'Famosa tapi memandangkan agak jauh dan akan makan minyak Proton Satria berenjin Mitsubishi half-cut aku nanti (HAHAHA OKAY BERLAGAK GILA BABI KAU NI!) aku telah membuat keputusan untuk stay dekat-dekat dan murah-murah. Walaupun tandas hanya satu dan seperti tandas di Kompleks PKNS/Summit/Tempat Makan Alor Gajah.
Brodo-brodo bakal balik minggu ni maka aku pun balik le nmpknye. Apa lagi, Euphoria let's go!

2 comments:

Khairul said...

on the way nak ke micet, berhenti ke taman jati yea... seat depan satria neo tu aku punye

Jejakaskema said...

wah! guna agility heroes nmpak..huhu. msti hebat main dota ne.
haih.. aku guna hero biasa2 ja.
death prophet..furion.. hehehe