Thursday, March 26, 2009

Been a while

Since my last update, ignore the last post. I still have faith in the team. At least one more trophy would be more than enough.

Masa untuk pos sebenar. Aku dapati bahawa tahun ni aku tak dapat nak buat aktiviti tahun lepas lagi seperti gig. Aku rindu moshing, singing to the tunes even when I don't even know the song, new people to meet, ridiculous apparel and such. Dan juga light. Hanya brodo tau maksud sebenar benda ni haha. Furthermore(ceh), aku juga tak bersosial dengan orang di luar bulatan sosial yang biasa. Hanya brodo dan budak Micet sahaja. Selalunya hanya batang. Hehehe. Tak boleh jadi ni, aku kena tukar suasana keliling aku. Mungkin kerana aku teramat sibuk, hanya balik rumah sekali semenjak sem bermula, itu pun masa midsem. Bosan nak mati, kawan-kawan semua jauh belaka masa tu. Tiada kawan dekat heih.

Semenjak dapat loan Mara ni, aku notis sedikit improvement dalam pakaian budak Micet. Kurang sikit yang sakai-sakai. Mungkin pengaruh aku kot. LOL! <- Perkataan kegemaran baru. Kita lihat contoh Kerol, dulu hanya memiliki satu baju untuk ke kelas, berjalan, tidur, mandi dan pelbagai. Sekarang baju Playboy pun ada, gilalah! Hahaha. Tapi kau masih perlukan jeans baru dan juga kasut baru, kasut kau tu buruk. Ikhlas daripada hati aku ni. Pandai pakai perfume juga sekarang, mungkin kerana dulu selalunya busuk. Mari kita beralih kepada Fahem Joe. Jika dulu suka pakai baju Polo rempit (dan kau juga masih beli) tetapi jika dahulu bersaiz M, sekarang S. Sudah jarang sedikit meminjam pakaian tetapi jeans favouritenya malangnya milik aku.

Aku terpilih untuk mewakili seksyen aku dalam debate. MALASNYE YA ALLAH. I don't think I'm that good, ceh rendah diri. Eh orang rendah diri mana mengaku. Okay so I'm pretty good. Okay perasan pula. Sudah membuat plan lama, tiba-tiba sibuk je debate ni. Tapi tkpe, I'm still giving 110% (poyo).

Aku jatuh cinta.. sekali lagi.. terhadap Dota. Oh sangapnya aku ingin menyentuh keyboard, mari kita ke katil.
Away, sibuk berkocak dengan Dota.

5 comments:

Huzai Mansor said...

oh jangan taksub!

ada pelajar Micet sampai gagal/berhenti sebab DoTA.

Kisah benar!

Khairul said...

"kau sut kau lagi menyinar dr kasut aku sial. menyesal aku pakai kasut baru aku sekarang. " bukan ke kau yang cakap cam tu dulu kat warong micet? hehe..

baju aku mmg banyak...
dan mana ada aku tidur, makan , gi klas dll2 pakai baju sama.. gila..

kau hutang aku rm 5 dari game dota sebab aku leh wat 1st blood hehe...

Khairul said...

kasut*

fahim said...

huzai - tau tkpe dow, aku tidur pukul 7 main benda ni heih!

kerol - tk pnh aku ckp camtu, kau ni bermimpi kot. kau first blood pengecut, RM5 burn

Khairul said...

kau yang cakap tu kat warung lah..zzz

first blood aku yang buat... mena ada pengecut..

tak nak kasi cakap la... kedekut hehe

btw, kita wat english hari selasa depan lah... kau gi tolong hariz buat PM.