Thursday, February 12, 2009

Budak halus?

Membaca tentang apa yang budak Micet rasa pasal aku memang kelakar. Ataupun mengetahui apa yang diorang cakap.
Kau tak kenal aku dan aku tak kenal kau. Setakat seluar bellbottom kau yang kau beli dekat bundle dengan harga yang murah, rambut terurai tak terurus macam budak takde rumah, bajet janggut nampakkan kemaskulinan kau tu, takpayah lah wei.
Kau tak puas hati kau boleh je datang jumpa aku, takpayah nak jadi Melayu tipikal, pengecut dan mengharapkan orang untuk menyebarkan apa yang kau cakap. Kita tengok sikit siapa budak halus.

Thanks for making me famous bitches. As I stated before, this is university not high school.

5 comments:

kambing said...

sape aku?
sape lagi kalu bukan org yg bookmark kau nye blog

ceh bangga la tu

fahim said...

ahaha bangga la juga. Tak ramai budak Micet yang tulis macam kau ni.

Mr K.Y said...

aku patut buat blog sendiri kan.
sumpah malas

misteri said...

saya kacak
tq.

kambing said...

kate 2 hari...uuuuuu