Wednesday, December 3, 2008

Sinfonia agridulce

Been busy for the past 2 days, memang petang smpai pagi tkde dekat rumah haha. Biasa la tu, tapi aku cuma dah tak selalu lepak, mungkin sebab repititive kot? But the last 2 days was different, mungkin.
Pergi ke Gombak kelmarin, Am nak jumpa awek dia haha. Tula aku suruh break taknak, kan susah-susah kena pergi haha. Bagi aku sudah. Dahla terpaksa lalu Batu Caves, jumpa berhala emas besar, gila menyasar jalan. Aku baru tau Setapak, Gombak dan Wangsa Maju memang sempadan, sekarang GPS aku dah update sikit hehe. Jalan dekat situ memang mcm babi, penuh dengan lubang, DBKL tak teratur apa? Macam lahnat. Uptown situ agak up la kalau nak bandingkan dengan Shah Alam, jersey's for RM10? Siapa yang tak tergugat doh? Haha. But a fake Paul Smith's wallet for RM160? Forget it man. Hisap shisha lagi, Strawberry Apple memang favourite aku!
Semalam, Apiz Gonjeng datang Shah Alam, memang dia silap besar. Dia memang suka dibahan oleh rakan-rakan terdekat. Tapi kurus sial kau sekarang, keding. Dulu gemok gedempol -.- Went to Sunway after that, browsing around for new clothes. Nak beli after this. I want a Topman bag and hoodie, sesiapa nak belikan? C'mon, birthday aku Jumaat lepas. Pergi shisha lagi lepas tu, kali ni dengan susu. Tak sedap. Akir Macha cakap sedap, sial kau. Memang aku tak percaya segala gebang kau lepas ni.

Arsenal's "wonderkids" kicked out, wooohoo.

No comments: