Thursday, December 4, 2008

Nama blog

Internet gampang, Streamyx cibai, TM (letak perkataan mencarut di sini).

Nasib baik blog tk berapa nak effect, kalau tak merana aku. Bukan nak mengatakan aku hanya hidup untuk internet, tapi kalau dah tak dapat tidur, nak buat apa lagi kan?

Anyway, mungkin korang notice url blog aku yg agak lame tu ah kan, rockstarsavenue. Tapi aku rasa cool. Ah, apa aku peduli. Aku agak perah otak la masa nak letak url blog aku, pelbagai gabungan lagu aku dah cuba. Semua dah ada orang ambil, walaupun nama itu memang aku langsung tak sangka. Akhirnya, Rockstarsavenue juga yang aku dapat. And the credit goes to:

Does It Offend You, Yeah? - We are Rockstars
Nama band ni memang menarik, tapi the general public rasa diorg ni a rip-off from Bloc Party/Justice? You decide. Dan juga

Yellowcard - Ocean Avenue
Lagu lama pun lama lah.

No comments: