Wednesday, October 15, 2008

Hallamak!

Hallamak! disusuli dengan Tido! merupakan perkataan yang sering menjadi sebutan aku pada tahun 2007, agak annoying tapi cool dan agak ramai yang telah pick up ayat aku tu. Tahun ni, memberkan pula telah menjadi ayat sinonim, dicipta oleh Farhan Kacak dan telah disebarkan oleh aku dekat tempat aku ni, tunggu masa je semua orang guna haha. So the point is, semua orang ada ayat yang sering digunakan, betul tak? Seperti Nana dengan Damn Son!, seperti Fahem Joe dengan Bebeh, Jaja dengan bongol (entah aku pun taktau apa maksud dia), dan geng Kami dengan Hush.
Oh bercakap pasal Kami, aku baru sahaja menontonnya di wayang semalam, dekat GSC Dataran Pahlawan, seriously a very great cinema tetapi tak ramai yang mengunjunginya. Filem Kami memang antara filem Melayu yang terbaik, up there with Yasmin Ahmad's films. 4 out of 5 star. Must watch, while in theatre.
Publisiti murah sekali lagi, cheit.

Baca review di sini.

No comments: