Friday, September 5, 2008

#14

Aku masih tak berfungsi harini. Bangun sebab atuk aku call, nak pergi sembahyang jumaat. Pause seketika, "nak pergi ke tak?". And I did went. Dan untuk pertama kali setelah sekian lama, aku menumpukan perhatian dekat khutbah. Byk juga ah benda yang aku tktau rupanya. Malas aku nak bercerita, kamu semua bukannya interested dekat benda macam ni kan, eleh macam aku tak tau.
Rancangan untuk harini, buffet di McD seksyen 3. Ha, ekslusif dekat sini je, setakat yang aku taula. Bayar RM20, korang nak makan sampai perut meletup, sila. It's been an annual event with close friends, kitorg confirm akan lawan siapa paling makan banyak. Tapi tahun ni ramai tak balik kan, so adala 3-4 orang je yg akan join. Drooooooool. Hehehe sorry kepada yang berpuasa.
Aku tak jadi nak balik Micet dengan Airil. Baru ingat nak market dengan Celica Merah dia. Heih. Next week dia kata nak balik Shah Alam. Nak balik lagi ke minggu depan? Tengok cmna dulula. Harini dah hari Jumaat, cuti sem nak habis dah. Gila ah. Rasa sekejap gila, dah la duduk rumah je. Memantat. Menahan diri daripada nafsu syahwat. You guys know wht I mean hehe.

The Fratellis - Chelsea Dagger

Liga Inggeris akan berlangsung esok. Jom kita tengok kehebatan Dimitar Berbatov!

No comments: