Friday, September 5, 2008

#15

Aku rasa aku dah jumpa orang lagi hot dari Juria Hartmans(hehe can't resist, gorgeous girl, Juria) dekat facebook. Serious beb, gua tk tipu. Tapi nama terpaksa dirahsiakan la. Thnks A'an for the heads up!
Okay so sepatutnya buka dkt McD kaan, tapi malangnya buffet is not held this year! So bygkan la betapa kecewanya aku. Betapa nafsu telah membuak untuk meratap Spicy Chicken McDeluxe, Big Mac, Quarter Pounder, Spicy Chicken Foldover. UNLIMITED! YES! FUCKING UNLIMITED! So end up makan dekat kepsi (KFC) and well for RM10, dinner plate amat mengenyangkan. Ataupun sebab ramai member aku tk hbs pastu aku lahap diorg pnya? Either way, aku dapat lepak dengan member so berbaloi ah. Tadi Afiq pergi potong rambut dekat L'oreal Seksyen 2, so dapat jumpa dgn the hot hairdresser! And she looks hot. Like obviously hehe. Next time mintak no phone, mhm mhm.

Dear Juliet - If The Moon Fell Down

A
ku silap. Esok England ada perlawanan kelayakan lawan Andorra. Fabio Capello telah mengambil risiko dengan tidak memanggil Owen, will he justify tht decision? Esok kita tengok!

No comments: