Thursday, September 4, 2008

#13

How the hell can people find doing lab report entertaining? They are abnormal! Ha random ramblings, datang bulan.
Hari yang luar sikit dari biasa. Setelah lama cuti, harini baru ada kereta. Jalan-jalan sekitar pusat bandar Shah Alam, ambil seluar yg di-alter, which fucked up sebab bawah dia besar, dah macam zaman Tony Hawk pula. And I treat myself to a haircut. Diam ah, aku tau aku metrosexual, kau susah? Masa aku masuk L'Oreal dkt Seksyen 2 (free advertising) tu, memang aku expect N akan potong rambut aku. Tetapi agak mengejut apabila aku masuk, tiada kelibat dia. He quits, great. So ada orang baru (perempuan) dan dia tidak mengecewakan. Dan dia juga agak hot! Stim skjp apabila nmpk lurah dada dia. Apa? Ye aku straight, tu sbb aku stim, pegi la mampus kalau pahala puasa aku kurang.
Nanti buka Nadiah dengan Izzy akan datang rumah aku, nak join mai leee :D mak saya masak amat sedap, tetapi tktaula kalau dia sempat masak ke tak, dia kadang-kadang balik lambat, entah kelas habis pukul berapa.
Lab report tak siap, memang mati aku. Kata nak berubah masuk University, tak tukar puun la kau ni Fahim, nak jadi apa. Aku nk mandi. Hot shower. 1 hour. Heaven!

The Rocket Summer - Cross My heart


I
need new shoes. And fast.

No comments: