Sunday, August 31, 2008

#9

Section Dip F, Sem 1. Korang memang best. Serious gua tak tipu. Mungkin permulaan kitorg tk brp baik tapi akhirnya kita dah sebati. Babi betul ayat. Ni semua tkkan tercapai kalau bukan sebab drama. Mula-mula memang semua merungut, first rehearsal macam sial, tapi tengok la produknya. El magnifico. Aku rasa Yusof Haslam pun tak dapat nak hasilkan benda berkualiti macam ni, dan mungkin secara literal. Sebelum aku lupa, Selamat Hari Merdeka. Tahun ni tengok hambar je, macam takde semangat. Tiada bendera atas kereta, bumbung, bangunan dan pelagai tempat yang biasanya ada. Drama politik sedikit sebanyak menjejaskan persiapan merdeka. Aku pun ddk rumah je, kalau keluar pun nak buat apa. Baik hayati sendiri maksud merdeka tu, eceh.
Shah Alam ni pun aku tengok lengang je, kecuali dekat seksyen 11 tu, diorg tk buat dekat Dataran eh ? Entahla, aku orang Melaka sekarang, hehehe. Esok start puasa, harini mungkin keluar bersama brade-brade setelah lama tk keluar bersama. Aku je yg tk join, jarang balik kan. Balik pun ddk rmh je, keluar pun tgk la kalau ade member nk keluar. Budak-budak balik hari lain-lain je semua. Sesiapa yg nak balik pantai timur tu, sila la beli tiket cepat-cepat ye, atau mngkin dah habis ? Aku pun tktaula, aku nak pegi mandi.

Ferry Corsten - Beautiful

Macam sial Man Utd kalah dengan Zenit, Danny agk hebat, digandingkan dengan Andrei Arshavin. We need that Bulgarian bastard!

No comments: