Friday, August 29, 2008

#8

Aku puas hati. Teramat, tidak dapat digambarkan. Drama aku serious meletup beb, memberansangkan ! Okay so seperti yang dijangka, scene rogol paling orang komen, yela mane kitorg cover. Plus, ade lecturer yg menangis so maknanya matlamat scriptwriter, ehem, tercapai untuk menjadikan drama ni yg serious dan sedih. Satu beban yg boleh dikatakan agak berat telah diangkat dari bahu, tapi sure rindu dengan rehearsal drama and the internal affair, yg agk bodoh ah sebab 3 hari sebelum drama boleh plak terjadi. Tapi semua dah settle, skrg bond Section F memang kuat beb, mcm noble gases. Haha. Mentang-mentang chemical engineering punya student.
Sekarang aku pun tktau nak cakap apa pasal N, entah apa aku rasa. Tapi aku amat (put words here) bila nmpk dia didampingi that particular person. Salah aku juga kot, aku ni nak buat first move boleh sampai babi terbang. Eh aku taknak cakap pasal benda ni kat blog aku.
Sekarang aku ada masa seminggu untuk rehat, aku akan guna cukup-cukup, esok aku tktau nk celebrate merdeka kat mana, nk ajak aku sila la mesage ye di nombor yg tertera selepas ini. .... HARAPAN AH HAHAHAHA CHOW !

No comments: