Wednesday, August 27, 2008

#7

Esok boleh diisytiharkan sebagai Hari Pening Kepala sebab teramat lah hectic dengan kuiz Maths, test Computing dan Engineering Graphics (dimana aku awal-awal dah tawakal). Lusa pulak akan berlangsung drama aku, sesiapa budak Micet yg baca ni sila la datang ye, gerenti gempak punya, gua tkkan tpu lu beb. Tadi aku mengaku tergugat dengan Section B pnya drama, sebab diorg ni amatlah kreatif, kudos kepada tuan director kerana berjaya menarik satu persembahan yang baik. Dapat ole-ole lagi. Tak pernah pulak aku terfikir kan. Takpela. Aku pun agk bengang lah drama aku dijadualkan pagi Jumaat, ramai balik rumah, yela nak start cuti Midsem dah kan. Next week dah puasa, harap-harap tkde tinggal, Insyallah. Semalam aku gerak ke Melaka setelah dicancel pada Ahad lepas. Memang puas gua cakap. The OJ berjaya sekali lagi. You know who you are. Balik tu shisha, pergh memang terbang la, effect smpai nk tidur, serious best. Mlm ni akan ada persebembahan darpada Section D dan E, gua nk turun support. Chow !

No comments: