Sunday, August 24, 2008

#6

Pembetulan terhadap posting sebelum ini, the Mighty Red Devils akan bermain hari ini. Arsengal telah dengan malunya kalah terhadap relegation contender Fulham. Manakala the Reds boleh dianggap bertuah dengan kemenangan 2-1 keatas 'Boro yang boleh dianggap kejam terhadap angkatan Gareth Southgate. Chelsea bakal berentap dengan pasukan bawahan Wigan Athletic bimbingan Steve Bruce, bekas pemain dan juga kapten Man Utd.
Hari ini tidak ada apa yang menarik berlaku, bosan. Masa diluangkan dengan tidur dan online. Sumpah tempat ni tkde life. Macam duduk dlm hutan, kalau tkde transport. Sepatutnya bergerak ke bandaraya Melaka tetapi dibatalkan sbb mcm ramai yang malas. Sepatutnya pagi tadi berlangsung race pelancau tah, aku tak turut serta sebab hari aku bermula pada pukul 12 tengah hari. Aku dengar tak sampai 50 orang pun yang join, saba je Micet.
Esok ada test Kimia, aku pn tktau la dh bersedia ke tak, banyak sangat assignment. Konon. Padahal duduk depan laptop layan cerita biru. Hehe. Minggu depan midsem, tapi cuti tk sama dengan budak IPTA so aku rasa aku tak banyak lepak la kot. Mungkin dengan member dkt UiTM Shah Alam itupun berapa kerat je. Dengan budak Micet dekat KL jela nmpknye, terpaksa aku menggunakan public transport kerana harapan Mama nak bagi guna kereta dekat tempat-tempat sesak dan hanya membazir minyak.
Doakan aku berjaya dalam ujian esok allright !

No comments: