Wednesday, May 13, 2009

Heih

Semakin lama, semakin hilang semangat seorang blogger aku. Seperti 5 tahun yang lepas. Ya, sudah lama aku berblog sebenarnya. Alamat blog lama rahsia. Bahaya bai.

Cuti sem 2 sekarang. 2 bulan untuk melancap, mencapap, mencipap dan pelbagai. Maafkan bahasa saya, saya berasa sedikit kurang ajar. Hampir seminggu sudah aku balik. Tak banyak yang berubah. Lepak, tidur, jogging(...?) rutin harian. Bosan babi. 

Drama politik di Perak tak habis-habis. Untuk pertama kali, aku neutral. I'm on the fence. Ahli politik yang bangang, tolonglah berdamai dan pentingkan rakyat. Jangan sampai aku pergi Perak, bawa 10 kereta (tiru ayat seseorang jap).

Plan cuti:

  • Pergi melancong ke Penang bersama Airil, Pulau Perhentian/Langkawi bersama brodo.
  • Dapatkan kereta dan modify
  • Kerja.. kot
  • Menguruskan badan
  • Tidur puas-puas

Tu je kot. Nantikan entri seterusnya. Eh post aku sekarang macam semakin bosan. Nantilah tunggu aku kreatif. Byeee. 

1 comment:

Khairul said...

melancap?
tak remaja betul lah kau.