Tuesday, January 13, 2009

Micet; permulaan sem 2

So far so good, boleh dikatakan begitu. Aku memberi perhatian yang lebih terhadap apa yang pensyarah ajar dan kurangkan berangan. Aku ni memang boleh bagi 2 minit, lepas tu memang akan sampai ke alam fantasi. Selalunya sebagai Chuck Bartowski bersama teman wanitanya yang palsu, Sarah Lancaster.
Aku notis budak-budak yang bajet "cool" masih belum keluar untuk mencapap lagi. Ataupun mungkin aku yang terperap dalam bilik sahaja, mungkin sebab malas dan tiada benda yang menarik diluar sana. Aku malas untuk sentiasa direnung oleh mata-mata yang meliar mencari mangsa gossip terbaru ataupun sekadar direnung tanpa sebab, ceh perasan.
Internet yang lembab ni menjengkelkan aku, padahal modem bebetul atas tingkat aku ni je, kedekut ah Micet ni, subscribe 2MB punya boleh tak? Beratus pelajar guna, mana tak lembab. Heih. Nasib baik dah mula berfikir sikit Micet ni, bakal menyediakan laluan untuk pelajar turun ke kampus, takdela kena panas.
Aku tak tahu kenapa tapi tidur aku sentiasa tak lena. Orang kata sebab bilik baru, tetapi mungkin pattern tidur aku yang dipaksa tukar. Tidur awal dan bangun awal. Mungkin badan aku takboleh nak follow the pattern lagi, tapi serious aku sekarang rasa mengantuk je siang, petang kena tidur. Tapi takdapat sebab ada kelas dan juga bermain bball petang-petang. Malam pergi gym. Tambah azam baru; memiliki badan yang above average haha.


CR9? Hmm.

9 comments:

Anonymous said...

haha
aku pun brasan gak yg budak bajet cool x kuar2 lagi hehe

bila masa kau pergi gym sial

Anonymous said...

abes 2 kaw pn bjet c00l jgk ke?
haha

fahim said...

mmg aku cool

Anonymous said...

kaw x cool tapi kawww tue yg bajet cool...ha3...

nana r said...

tolong la tone down ur perasan. its getting on my nerves. -.-

fahim said...

haha rilek ah you, it's only on the blog. Plus it's what make it interesting, kot.

nana r said...

xde la interesting pun. kebanyakkan nya u memuji diri sendiri je.

fahim said...

yela-yela nak gurau pun takboleh. damn you, john hafiz.

Anonymous said...

sape lak mr joh hapiz 2 sial

ye la fahim...
ckp pompuan ikut je la kan
fine

btw
fahim x cool...
Fahim HOOOOTTTTTTTTT
hahaha