Tuesday, January 20, 2009

Boredom does

kills. Really, I am suffocated by boredom, 3 straight nights alone after 10 pm in the room, with roommates nowhere to be find. Bosan babi sial tempat ni. Imagine living in the Amazon forest, except there's no women tribe yang tak pernah nampak lelaki macam Wonder Woman. Benda hiburan memang jauh. Assignment pun tak berlambak lagi, maka masa terluang memang tidak terhad.

Kelas semua okay lagi tapi masih ada habit lama yang suka berangan dan bercakap dalam kelas. I'm a talking machine here. Which might sometimes turn people off, ahh as if I care.

Having difficulty fulfilling my New Year Resolution, notably most of it. Quit smoking completely? Getting heavier adalah. Aku salahkan kebosanan dan sangap. 3.5? Hampir keluar daripada bulatan realistik. Girlfriend? Pffffffft. Tak tinggalkan sembahyang? Masih terkapai-kapai. Aku bukan hipokrit. Berjimat-cermat mungkin, tapi aku agak boros belanja pada makanan, tapi ada banyak orang yang hutang dengan aku. Aku perlukan buku 555. Serious.

5 comments:

Anonymous said...

fahim...
no bored, no life...

pepehal.. kau ckp cam nk mampus je sial...
bosan aku hehe
sori la...hari ni aku banyak menyakiti hati nurani mu... walaubagaimana pun..itu bukan niat from the bottom of my heart and my soul...
aku harap kau faham dowh..

yang penting...dun give up...
aku memahami prasaan sprti tidak dilayan dan spt tax dihargai...

tp kau ingatkn apa yg aku tulis kat kau nye post yang kau delete 2?
klu x ingat..ingat2 la balik..

apapun..aku tau hidup kau amat membosankan...
so..kalu kau bosan2 amat...dtg2 la ke blok aku...or ngan lebih baik, dtg la ke bilik aku...aku ngan hariz pn kebosanan tanpa kau dowh..isk2....naseb baik dowh kau x pindah klas..klu kau pindah..hancur la sec F

me, currently listening to,
secondhand serenade - Its not over

exist -Mengintai Dari Tirai Kamar(lagu yg hariz kasi kat aku...trasa dowh)
hayatilah......

[i]Dinginnya angin malam ini
Menyapa tubuhku
Namun tidak dapat mendinginkan
Hatiku yang kau hangatkan

Terasa tercabarnya kelakianku ini
Dengan sikapmu menentanglah
Aku ini insan kekurangan
Senangnya kau mainkan...

Siapalah aku ini untuk
Memintal buih yang memutih
Menjadi permaidani seperti mana
Yang tertulis dalam novel cinta...

Juga mustahil bagiku
Menggapai bintang di langit
Menjadikan hantaran syarat untuk milikimu semua itu
Sungguh aku tak termampu...

[b]Silap aku juga
Kerana jatuh cinta
Insan sepertimu
Seanggun bidadari

Seharusnya aku cerminkan diri
Ku sebelum tirai kamar aku
Buka mengintaimu...[/b][/i]

Anonymous said...

asal x support html code dowh

Anonymous said...

skema kan aku ckp...cam emo lak wahahha
benci aku

sori ar fahim..aku byk sgt komen kau nye blog...

micet bosan dowh..

Huzai Mansor said...

want to kill time in MICET?


jual muka dekat kafe. Berkesan. You'll climb the social ladder much faster (sarcastically speaking). Ha ha ha.



P/s: I'm detecting a pattern here. Most new students in Micet (me included, then) will complain and diss and bellyache that this is the most boring place on earth (which is in fact, only partially true :P)

a whole world of fun await you, young man. Cross over to the dark side. (tah apa benda aku merepek ni aku pun tak tahulah)

Anonymous said...

huzai..
kau sape?