Thursday, January 8, 2009

Bersedia untuk sem 2

Semalam aku telah bertolak ke Micet untuk daftar hostel dan pelbagai. Left empty-handed, disebabkan tak bayar fees lagi. And I thought I've changed from a laidback and last-minute person. Nasib baik aku tidur dekat Melaka, maka Abah aku hanya perlu faks sahaja resit, takpayah aku susah-payat balik Shah Alam dan datang balik.

Aku bukan James Bond lagi. Hilang sudah bilik E007 digantikan dengan bilik D112. Aku benci blok D, aku rasa tempat tu amat sunyi dan seperti berhantu. Kalau aku balik dari kelas rasa teruja, masuk blok je boleh rasa crappy. Serious tak tipu. Okaylah jujur, aku rasa tu blok untuk budak nerd ahahaha. Yes, such things do occur in my mind.

Sem 2 ni aku nak bangun 30 minit sebelum kelas bermula instead of 15 minit dan snooze jadi tinggal 5 minit, penyudahnya selalu lambat 10 minit. Start study hampir setiap malam (Satria Neo here I come!) dan fend off segala disturbance macam perempuan yang meminati aku, maaf aku masih tak layan text kamu yang selalu berbunyi;

"Hai, boleh berkenalan?"
"Hai, ni siapa?"
"AwK nI FaHiM kan?"

Dan juga kamu call dan bertanya ini siapa dan disusuli dengan "Eh sorry, salah nombor". Tapi yang tak boleh bla-nya, kamu akan text "Hai, awak budak Micet yea?" selepas itu. L-A-M-E.

Off topic pula. Juga aku akan ke Bandar Melaka kurang daripada sekali seminggu, begitu juga shisha. Yela tempat aku mana ada hiburan. Siap ada sign "Awas, kawasan kampung". Sedih weh.



Bodoh punya Man Utd, kalah dengan Derby County, pasukan yang aku teramat benci (disebabkan aku juga sokong Nottingham Forest) dan apa yang lagi menyakitkan hati, gol dijaringkan oleh Kris Commons, ayam tambatan untuk Nottingham Forest tahun lepas, khianat pergi Derby.

Oh aku mula suka kepada band This Providence, silalah download ya.

This Providence - Wolf In Sheeps Clothing

3 comments:

Anonymous said...

memberkan kna cmmt sbgai misteri.
hahahaha

fahim said...

kau kan peminat setia blog aku! Hahaha

Anonymous said...

perempuam bt2 tersalah kol or sms mmg fahim x akn layan..aku tau..

tp klu laki yg bt2 tersalah kol, cpt2 fahim kol balik hahaha