Sunday, January 4, 2009

2008; Summary

To say 2008 was dull would be an understatement, but it was only at times. Particularly because the absence of my other half. And 7 months of doing the same thing. Dan aku rasa yang teramat lame ialah credit yang tkpyh top up pun tkpe tapi nanti Hotlink akan cancel number. Dapat text message yang selalu berbunyi:

"Weh kau kt mana?"
"Aku dpn rumah"
"Lepak jop"
"Malam ni jadi tak?"
"Aku nak datang rumah kau"

Yes. Okay so mungkin ada sesetengah orang yang macam aku, tapi mungkin tak seketara aku kot? Maafkan bahasa aku yang rojak ni.

Man Utd, champion of England, Europe and World. C.Ronaldo won Ballon D'or. A good year for football, but not locally. Selangor sampah, tapi terus dimaafkan lepas menang lawan Kedah malam tadi 4-1, dekat Darul Aman. Tanpa Marlon James dan Nelson San Martin, memang korg lemah.

Dapat pergi gig dan club selepas bebas daripada sekolah. Dan juga umur yang sah, 18 tahun. Dapat lesen kereta tapi motor tdak dibenarkan tapi sering juga bawa. Malangnya tak dapat kereta (baca dengan nada sedih). Dapat bela rambut panjang macam lead singer The Academy is yg homoseksual dan potong pendek jadi mohawk macam Beckham bila rambut mohawk. Dapat my own personal laptop, tiada gangguan daripada adik-adik, dapat simpan benda-benda sendiri dan takpayah risau pasal virus.

Masuk Universiti dan masih otw untuk mengecapi cita-cita menjadi Jurutera Kimia tersohor negara, ceh. Met a lot of new friends with varying personalities, teramat menyampah dengan budak-budak close minded yang minta penyepak.

No major drama in 2008 macam 2007, which IMHO would put the OC and GG to shame. And really tht is what makes it dull. I'm used to feeling miserable but 2008, I feel nothing. Okay la kot, tapi bosan ah kan?

Tak bekerja pun dalam 7 bulan cuti tu, hanya sehari je. Itupun dapat RM750 jgk weh. Tak main ah kerja McD haha.

Eksperimen dengan pelbagai jenis benda. Ehem.

Dan aku mengharap 2009 akan berjalan mengikut perancangan aku.



Yang akan aku buat lepas ni.

No comments: