Wednesday, December 10, 2008

Twilight

Seperti yang dijangka, filem yang terlebih hype memang tak berapa nak best. Macam Twilight. Okay mungkin banyak perempuan berumur 14-43 tahun mungkin tidak setuju, aku tau korg suka Edward Cullen je. The acting was weak, particularly for the girl. Mungkin dapat Razzie Awards kot nanti? Out of 5, I'll give it 2.5. Dan mungkin jika babak stim tidak ditapis, dapat 3 daripada aku. Ada kemungkinan besar la juga sebenarnya.
Tadi aku singgah Shah Alam Mall sekejap bersama Abah lepas dia ambil dari KTM. Banyak kedai baru dan diubah-suai. Naik sikit la. Okay la haha. Tapi aku memang segan bila pakai kasut. Aku tak bawa selipar. Aku dah la selalu kutuk orang pakai kasut pergi Shah Alam Mall, macam poser sangat. Sorry ravers.

Sleepy. Need sleep. Now.

3 comments:

nana r said...

thats what i said. great plot, lame acting. ESPECIALLY the lady. maksudnya bukan i sorg je ar rasa camtu. =)

aan =D said...

masa bila ko tgk wayang ni?!!
mem...*tutt*..kan

fahim said...

haha aku tk tgk dgn brodo lah an, memberkan emo haha