Sunday, November 9, 2008

Presario

Title is my laptop's name. What the heck?

Pagi masih muda, baru 2 pagi. Kalau tidur nanti dapat teguran "tak remaja ah" daripada rakan-rakan sebilik. Peringatan, aku masih belum mencecah 20 tahun. Tetapi tak bermakna paedophile akan berminat untuk meliwat aku.
Hari minggu yang membosankan dan mengecewakan. Keputusan the Red Devils sedikit sebanyak telah memberi kesan terhadap mood aku untuk malam ni. I was so confident! Heih, shit happens.
Aku dapati kalau pergi ke mana-mana tempat lepak tengok bola beramai-ramai, selalunya yang kecoh adalah si anti-Manchester United atau boleh dikenali dengan Gabungan Chelsea, Arsenal dan Liverpool Bersatu (GCALB). Walaupun hati panas ingin membalas kata-kata mereka, aku hanya mampu diam sebab apabila aku membalas 1000 patah perkataan, mereka akan menjawab 1000 kali ganda lebih banyak. TEAM KORANG MENANG APA TAHUN LEPAS? HA CAKAP SIKIT! Don't give that lame excuse to forget about the past.
Jap, nak melabur saham.

No comments: