Sunday, November 9, 2008

Blacklist

Setiap orang mesti mempunyai allergi ataupun sesuatu yang buat dia tidak boleh makan sesuatu ataupun minum. Aku pun sama dan aku nak list-kan sikit.

1. Soya Bean
Aku bukanlah allergic, tetapi ada kisahnya. Pada hari sukan 1999 (darjah 3), aku masuk acara (lupa) dan sebelum itu, aku telah minum air soya. Aku terus sakit perut dan acara aku ada lagi 5 minit. Nak tak nak, aku terpaksa lari. Dan aku mendapat no 1, tetapi aku tetap trauma sampai sekarang.

2. Kambing
Busuk dan liat. Tapi bbq dia sedap hehe.

3. Sotong
Taktau kenapa, memang rasa tak boleh nak makan. Sedang mencuba.

4. McChicken
Ye, burger di McD. Aku hampir muntah pada suatu ketika dahulu (tahun lepas). Tetapi Spicy Chicken McDeluxe merupakan kegemaran aku. Eleh aku tau kamu pun suka.

5. Babi
Tau-tau jela kenapa.

6. Bullshit
Bajet Will Smith macam dalam I Robot.

Itulah hampir semuanya, aku dah lupa sikit. Aku akan update nanti.

No comments: