Tuesday, August 19, 2008

#4

Sabtu lepas aku telah bergerak ke shopping mall paling famous dekat Melaka ni, Mahkota Parade dan Dataran Pahlawan. Kalau nak tanding dengan Sunway atau OU memang tak dapat la jek, tapi mencukupi untuk budak bandar macam aku. Aku bergerak agak lambat la kalau nk dibanding dengan budak Micet lain ditemani Izzi, Hariz dan Rashdan. Melaka ni boleh dikatakan a fashion disaster area. Serious beb, aku macam nk pergi je dkt diorg jd shopping assistant, makeover ke. Bukan nak riak, tapi entahla, tak sedap mata memandang. Boleh dikatakan unsur emo masih kuat disini, dimana ia telah lapuk di bandar-bandar metropolitan. Tapi mungkin orang sini pun pandang aku ni mcm selekeh kot ? Budak-budak indie pun ada, tapi aku dapat merasakan mereka tidak berasal dari bandar Alor Gajah atau Ayer Keroh, mungkin budak IPTA dekat Lendu tu. Drama aku akan berlangsung minggu depan, jom turun ramai-ramai !

No comments: