Saturday, May 23, 2009

Life in Techicolor

Okay, taktau nak letak tajuk apa. Lagipun, sudah lama aku tak ada entri sebenar. Akir dan Sam, jaga-jaga ye. Jangan nak udang petai sangat ye hihi.

Tadi sahabat lama UK bertandang ke rumah, setahun junior aku. Sesi masuk untuk foundation di UiTM Shah Alam. Masing-masing ambil Medic, 3 orang. Semua straight A's. Sigh. And they used to look up to me. Teruk dow, sob sob haha. Lose the beard Fifi Doraemon haha.

Aku ingatkan balik cuti ni akan melupakan DoTA, rupanya brodo pun ada yang main juga. Memang nostalgia kembali.

Aku tktau nak tulis apa sebenarnya, tengah tunggu untuk assault hihi.

Lawa kan gambar phone saya punya kamera haha.

2 comments:

Khairul said...

Gambar asap tu lawa.
Rumah siapa terbakar?

Nigga said...

lancau nya gmbr..ni mmg diupdate kn kepada blog kitaorg..hahaa