Sunday, March 1, 2009

Cuti yang bosan

Seperti biasa, tiap kali midsem UniKL, aku akan habiskan masa berseorangan disebabkan cuti yang berlainan dengan IPTA lain. Disebabkan tiada kawan UniKL yang tinggal berdekatan, aku tak keluar malam, aku tak pergi lepak minum petang, aku tak main futsal dan pelbagai aktiviti harian semasa cuti lepas SPM dulu.
Cuti ni, aku cari junior sekolah aku balik. Semasa akhir form 4 sampai tengah form 5 aku punya geng memang budak yang muda setahun, aku tak rapat sangat dengan yang sama batch. No Brodo yet. Walaupun satu kelas dengan Naim semua. Malam tadi lepak shisha dengan junior ni dan esok plan nak pergi Sunway Pyramid. Tergelak aku bila diorang plan. Selalu kalau dengan brodo spontan je.
"Jom tengok wayang"
"Jom!"
Kalau plan awal-awal, memang jarang akan terjadi. Betul tak Misteri? Haha. Bsn dow, nnt aku ambil movie kt kau ye Misteri. Jom la pekena Teh hihi.
Aku pergi library pagi tadi. Yes, you heard me. LIBRARY. In the MORNING. Masa tengah cuti. Aku telah diajak oleh SMS (initial nama) untuk study buat assignment Pengajian Malaysia. End up buku agak limited ah tapi aku dah dapat the general idea untuk tajuk aku. So we end up going to SACC for lunch at Pizza Hut, pergi Sunway Pyramid untuk beli baju di Padini dan pergi JJ Bukit Raja pula, singgah MPH beli buku (komik..). Memberkan Misteri. Aku tau kau nak comment tu.

Looking forward to Friday. Brodo balik, macam banyak je idea dalam kepala ni untuk pergi mana hehe.

And lastly, let's steamroll our way to a Quntiple lads! Glory Glory Manchester United!
Chelsea, Liverpool, Arsenal and Aston Villa will be empty handed, yet again.

7 comments:

Anonymous said...

weii.. nnti bile2 msg aku, aku tlupe nk bg blk duit..

fahim said...

memberkan tk comment memberkan haha!

Anonymous said...

wei.. jgn lupe msg aku.. haha
khamis ptg.

Khairul said...

SMS stands for Siti Mustika Sari wahahaha

scandal!

Khairul said...

bukan plan awal2 tak akan terjadi..
tp itu adalah seperti Teory of Life aku #1

Apa yang kita fikir (secara detail), sure tak akan berlaku.
Apa yang hiharap2kan (oleh orang rmai), sure tak akan berlaku.
Apa yang kita terujakan, sure tak akan berlaku.

dunia mmg tak adil, live with it

PS: fahim..memberkan tak letak aku kat bahan baca kau. <- mecapap wahha

Khairul said...

fahim
aku da tukar link blog aku

http://theotherkhairul.blogspot.com/

=)

Anonymous said...

wei.. act aku baru prasan ko ada sebut psl aku! hahaha
aku xbace :D
lololol