Friday, November 28, 2008

Hari istimewa.. kot

28 November 2008. Akhirnya, umur aku telah pun mencecah 18 tahun. Legal 18. Eceh macam sweet 16 lah kan haha. Segala invitation yang brodo-brodo beri untuk buat aku keluar malam memang telah direject kaw-kaw. Aku tau apa akan jadi. Dan memang sangkaan aku tepat, nasib baik aku stay dekat rumah je. Kalau tak memang bau haram jadah. Memang bukan nasib aku untuk dapat "air bunga" tahun ni hehehe. Tapi, tahun ni macam tak meriah sangat ah. Mak aku offer nak buat BBQ, boleh aku ajak kawan-kawan tapi aku ada plan esok malam. Levi's Big Bash Party jom!

Bebarapa hadiah yang sudah aku dapat untuk harini:


Thanks An hehe :)

Dan memandangkan lepas budak-budak SPM habis periksa, confirm banyak prom kan? Nak promote jap this site. Tapi tak limited untuk prom je, untuk keluar dengan boyf pun boleh juga :D You so owe me for this free advertising Kak Sophia haha

No comments: