Wednesday, September 17, 2008

#22

Semenjak aku habis Midsem, aku memang rilek je. Serious beb, kelas aku banyak yang dibatalkan. Sampai aku, yang pemalas macam babi ni, rasa rimas bila takda kelas. Yela tengok dalam bilik, kosong je. Semua pergi kelas. Belajar. Aku dah berazam nak berubah tapi... tak jugak heih. Aku study pun very inconsistent, tengok mood. Tapi kalau study memang miracle ah, so let's make that a habit shall we?
Semalam Section F tangkap gambar rasmi. Aku dah semangat pakai cardigan tapi tengok-tengok kena pakai blazer. Cis. Aku sanggup mengharungi panas terik dengan matahari yang memancar atas kepala tu (ayat tak boleh bla). Tapi bila informal shot memang agak gempak ah, aku bajet Slash haha tapi Black serious rasta beb, macam Bob Marley (No Woman, No Cry).
Lepas ni aku ada bomba, sigh. Sesi mengikat tali, macam minggu lepas. Siap ada ujian, wish me luck.

Rancid - Out of Control

Malam ni Cristiano Ronaldo bakal beraksi, jom kita lihat.

No comments: