Wednesday, September 10, 2008

#17

Maaf lama tak update, tetapi Micet yg cam sial ni server dia down. Macam tak biasa pula kan. Skrg jam menunjukkan pukul 5.36 pagi, waktu sahur. Aku hanya santap Mee Sedap (yg tidak dinafikan sedap) dan roti disalut PB&J. Life in micet is non-existent.
Kelas so far okay, hari Isnin dn Selasa mmg rilek gila. Sebab lab tkde minggu ni, tkpyh nk susah-payah 3 jam. Budak-budak Micet aku tgk semakin meliar. Ramai dah dah ada skandal dan teman lelaki/wanita. Ni dari pemantauan aku ah, malas aku nak bagi detail yang lebih. Aku tak kisah, kot. Belajar beb. Pukimak hipokrit kau ni Fahim.
Aku kena buat keputusan cepat. Antara balik Shah Alam minggu ni atau stay kt Micet lpstu gerak Melaka. Berbuka dengan keluarga angkat memang aku dah tolak tepi, cerita lain.
Sekarang duit aku selalu short, aku kena start saving. Bazaar Ramadhan memang pandai mengambil perhatian duit aku. Hari-hari memang makan lebih dari yang sepatutnya. Biasa la, puasa kan. Nampak benda yang sedap, beli je. Padahal kadang-kadang tk sedap. Heih saba jela.
Aku malaaaas nak layan dia, macam cibai.

The Hush Sound - Wine Red

M
ichael Essien injured 6 bulan? Ah happy news.

No comments: